Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հասել է կառափնարան, էլի բլբլում է

Հասել է կառափնարան, էլի բլբլում է
11.02.2014 | 01:55

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆՆ (ՆԻԿՕ)

ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 5128

Մեկնաբանություններ