Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ավանդույթի ուժը

Ավանդույթի ուժը
05.06.2009 | 00:00

-«Պապան» քեզ չասե՞ց` արջի ծառայություն` «նի՛խտ»։

Դիտվել է՝ 10719

Մեկնաբանություններ