Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՀԱՄԱԶԳԱՅԻՆ ԴԵՊՐԵՍԻԱ

ՀԱՄԱԶԳԱՅԻՆ ԴԵՊՐԵՍԻԱ
18.01.2011 | 00:00

Երբ որոտում են բարձրախոսները, ժողովուրդը լռում է։

Դիտվել է՝ 4568

Մեկնաբանություններ