ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

ԴիջիԹեք բիզնես ֆորումում կկարևորվի պետության մասնակցությունը

ԴիջիԹեք բիզնես ֆորումում կկարևորվի  պետության մասնակցությունը
03.06.2014 | 12:21

«Խելացի լուծումներ՝ խելացի բիզնեսի համար» կարգախոսի ներքո հունիսի 20-21-ին «Արմենիա Մարիոթ» հյուրանոցում անցկացվելու է ամենամյա ԴիջիԹեք բիզնես ֆորումը: Այն կազմակերպում է Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (ԻՏՁՄ), իսկ գլխավոր հովանավորն է «ԱրմենՏել» ընկերությունը (ապրանքանիշը՝ Beeline): ԴիջիԹեք բիզնես ֆորումն իրականացվում է ՀՀ կառավարության հովանու ներքո: Այս տարի ֆորումին են միացել նաև ռուսական «ARinteg» ընկերությունը և Կոնվերս բանկը` որպես հովանավորներ:

7-րդ անգամ կազմակերպվող ֆորումի նպատակն է աջակցել բիզնեսի տարբեր ոլորտներին՝ գտնելու լավագույն տեխնոլոգիական լուծումները, ինչպես նաև տեխնոլոգիական ընկերություններին՝ հանդիպելու և ներկայանալու պոտենցիալ հաճախորդներին մեկ վայրում: Այս տարի միջոցառումը կառանձնանա հետևյալ թեմաներով` տուրիզմ, սպասարկում և առևտուր, գյուղատնտեսություն և վերամշակում, շինարարություն և հանքարդյունաբերություն, ֆինանսաբանկային ոլորտ և էլեկտրոնային առևտուր, առողջապահություն, կրթություն, տրանսպորտ:
Համաժողովի ընթացքում կանցկացվեն պրոբլեմային քննարկումներ, սեմինարներ, տաղավարային ցուցադրություն և առանձնացված հանդիպումներ:
Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության գործադիր տնօրենի տեղակալ ՀԱՅԿ ՉՈԲԱՆՅԱՆԸ հատկապես կարևորում է պետության դերը տեղական շուկայում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների պահանջարկի ձևավորման հարցում:
«Այսօր ՏՏ ոլորտը Հայաստանում հիմնականում ուղղորդված է դեպի արտահանում, քանի որ հայաստանյան շուկան փոքր է: Մենք հիմա գտնվում ենք մի փուլում, երբ ընկերություններն աութսորսինգով պատվերներ կատարելուց սկսում են անցնել պրոդուկտ ստեղծելու բիզնեսի: Այս առումով կարևոր է տեղական պահանջարկի բավարարումը: Տեղական պահանջարկի ու կարիքների հիման վրա ձևավորված լուծումները պոտենցիալ արտահանման ենթակա պրոդուկտներ են: Այստեղ ես շատ կարևորում եմ պետության դերը, որովհետև աշխարհում և Հայաստանում պետությունը ամենակարևոր պատվիրատուն է: Պետությունը, դառնալով պատվիրատու, կարող է ընկերություններին օգնել և խթանել, որպեսզի ստեղծեն իրենց պրոդուկտները և դրանցով դուրս գան արտասահմանյան շուկաներ»:
Հայկ Չոբանյանը բերում է Էստոնիայի օրինակը, որը ՏՏ համաշխարհային շուկայում առանձնահատուկ տեղ է գրավում: Մեր զրուցակիցն ընդգծում է, որ Էստոնիայի տեխնոլոգիական ոլորտի զարգացումը հիմնականում պայմանավորված է եղել ուժեղ ներքին պետական պատվերով ու պահանջարկով: Էստոնիան անկախացումից հետո շատ կարճ ժամանակում դարձավ Եվրոպայի առաջատար երկրներից մեկը, որն ունի էլեկտրոնային կառավարման ժամանակակից ու ճկուն ավտոմատացված համակարգ: «Պետական պատվերը ձևավորեց պահանջարկի մթնոլորտ, որի արդյունքում կազմակերպությունները սկսեցին իրենց կարողությունները հզորացնել և դուրս գալ արտաքին շուկա: Էստոնիան այսօր այնպիսի պրոդուկտ ունի, ինչպիսին skype-ն է, և այդ պրոդուկտի ստեղծման գործում հեղինակները պարտական են տեղական, հատկապես պետական պահանջարկին: Պետական պահանջարկն իր հետևից բերում է մասնավոր ոլորտի կողմից ՏՏ կիրառման զարգացում: Այն մեխանիզմները, որոնք պետությունն է ներդնում, անդրադառնում են մասնավոր ոլորտին: Տեխնոլոգիական մշակութային առաջարկը ձևավորում է պետությունը: Այդ իսկ պատճառով մենք կարևորում ենք բիզնես ֆորումում պետության մասնակցությունը: Պետական հատվածը ոչ միայն պետք է ներկայանա իր լուծումներով, այլև հանդես գա որպես բիզնեսում տեխնոլոգիաների զարգացմամբ շահագրգիռ, խթանող մարմին և ոլորտի ընկերությունների գործընկեր»,- ասում է Հայկ Չոբանյանը:
ԻՏՁՄ գործադիր տնօրենի տեղակալը նաև նկատում է, որ հայաստանյան բիզնես ոլորտը տեղեկատվական տեխնոլոգիաների իր պոտենցիալ կարիքների ընդամենը 5 տոկոսն է պատվիրում ու կիրառում. «Իհարկե, կա նաև տեղեկացվածության պակաս, սակայն հիմնականում ներքին պահանջարկի խնդիր է: Պահանջարկը լիարժեք ձևավորված չէ մեր երկրում: Այդ առումով խթանիչ միջոցառումներ են անհրաժեշտ: ԴիջիԹեք բիզնես ֆորումը տեղեկատվական միջոցառում է, որտեղ մենք պատրաստվում ենք բիզնես ներկայացուցիչներին ոչ միայն ցուցադրելու մեր ունեցածը, այլև բացատրելու համաշխարհային ժամանակակից տրենդները: Հայաստանում մենք ունենք հաջողված օրինակներ, որոնք կներկայացվեն ֆորումում, ինչը կարող է գրավիչ ու վարակիչ լինել գործարարների համար»:


Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3249

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ