Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

5-մի­լիարդ­դո­լա­րա­նոց ա­թոռ

5-մի­լիարդ­դո­լա­րա­նոց ա­թոռ
14.12.2020 | 23:55
Դիտվել է՝ 200621

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ