Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Եթե քսաներորդ դարի դիցաբանություն լիներ, նա երևի Ապոլոնը կլիներ

Եթե քսաներորդ դարի դիցաբանություն լիներ, նա երևի Ապոլոնը կլիներ
18.08.2024 | 13:00

Իմ սերնդի համար Ալեն Դելոնը դերասան չի եղել, անգամ գոյական չի եղել, ածական ա եղել՝ հատկանիշ ա ցույց տվել, լրացրել ա էն պակասող աստիճանը, որը նույնիսկ ածականի գերադրական աստիճանով հնարավոր չի եղել արտահայտել։ Եթե քսաներորդ դարի դիցաբանություն լիներ, նա երևի Ապոլոնը կլիներ։

Աստվածները չեն մեռնում։ Պարզապես՝ երբեմն գնում են հանգստանալու, իսկ մեզ թվում ա, թե մեռան, որովհետև երբ վերադառնան, մենք արդեն չենք լինի։

Հենրիկ Պիպոյան

Դիտվել է՝ 5458

Մեկնաբանություններ