«Վերահսկողը պետք է կրի պատասխանատվություն, և պայմանագրում այդ պահանջը պետք է ֆիքսվի։ Այս հարցը քննարկեք բոլոր շահագրգիռ կառույցների հետ։ Ի վերջո, բավականին գումար է տրամադրվում վերահսկողին, իսկ նա պատասխանատվություն չի կրում հետագայում տվյալ ճանապարհի կամ շինության որակի համար, մինչդեռ շահագործման ընթացքում ի հայտ են գալիս մի շարք խնդիրներ, որոնց պատասխանատվությունը կրում է միայն շինարարը»,- կառավարության երեկվա նիստում նշեց վարչապետը, երբ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը ներկայացրեց Ալավերդի-Վրաստան միջպետական ճանապարհի տեխնիկական վերահսկողության և շինարարական փաստաթղթերի մշակման գործընթացը «Սաֆեժ» ֆրանսիական ընկերությանը պայմանագրով հանձնելու մասին որոշումը։ Հանձնարարականը տրամաբանական է, քանզի չի բացառվում, որ տեխնիկական վերահսկողը պայմանավորվի շինարարի հետ և շատ հարցերի վրա աչք փակի` ստորագրելով բոլոր փաստաթղթերը։ Եթե հանձնարարականը քննարկումներից հետո օրենքի ուժ ստանա, ելնելով «օրենքը հետադարձ ուժ չունի» սկզբունքից, այն չի տարածվի ավելի վաղ պայմանագիր կնքածների վրա։ Բայց, ինչպես ասում են, լավ է ուշ, քան երբեք։ Ի վերջո, խնդիրների կարգավորումը երբեք էլ ուշ չի լինում։
Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ