Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԹՈՌՆ ՈՒ «ՇԱՂԳԱՄԸ», ԿԱՄ` ԷԼԻ ՄՈՒԿԸ «ՄԿԱՆ» ՀԱԽԻՑ ԿԳԱ

ԹՈՌՆ ՈՒ «ՇԱՂԳԱՄԸ»,  ԿԱՄ` ԷԼԻ ՄՈՒԿԸ «ՄԿԱՆ» ՀԱԽԻՑ ԿԳԱ
11.11.2011 | 00:00
Դիտվել է՝ 3461

Մեկնաբանություններ