Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Իշխանության «դաբրոյով»` դեպի ընտրություններ

Իշխանության «դաբրոյով»` դեպի ընտրություններ
15.02.2011 | 00:00

Նորաթուխ գործիչ- Քիչ մնաց, կիրականանա ապուշիս երազանքը։

Դիտվել է՝ 4338

Մեկնաբանություններ

�é—„/1340639978" rel="nofollow">Անդրադարձ
06.09.2024