Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հեղափոխական ճառասացություն

Հեղափոխական ճառասացություն
05.10.2018 | 00:53

-Մի՞թե ազնիվ մեր ցեղը կորչելու է զուր տեղը:

Դիտվել է՝ 12138

Մեկնաբանություններ