Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դոդերի հիվանդությունը, կամ` ինչո՞վ եք մտածում, պարոնա՛յք

Դոդերի  հիվանդությունը, կամ` ինչո՞վ եք մտածում, պարոնա՛յք
25.10.2013 | 00:24
Դիտվել է՝ 3246

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ