Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Զրահ` «Չանա-յալլա»-ի դեմ

Զրահ`  «Չանա-յալլա»-ի դեմ
21.12.2012 | 01:12

-Դե հըմի արի` ըստու ծնոտը պոկա:

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Դիտվել է՝ 7730

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ