Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ասում են...

Ասում են...
08.07.2008 | 00:00

...թե այն բանից հետո, երբ վարչապետ Տիգրան Սարգսյանը կառավարման միջին և բարձր օղակներին կոչ արեց կոռուպցիայի դեմ պայքարն սկսել հենց իրենցից, իրավապահ և ֆիսկալ մարմիններն անմիջապես անցան գործի՝ հարկային ստուգումներ իրականացնելով նախևառաջ այն «օբյեկտներում», որոնք պատկանում են Ռոբերտ Քոչարյանի մերձավորագույն շրջապատը ներկայացնող գործարարներին։ Մասնավորապես, խոսքը «Երևան Սիթիի» և «ՍԱՍ» խանութների ցանցի մասին է, որոնցում անցկացված հարկային ստուգումների արդյունքում արդեն իսկ մեծ ծավալի ֆինանսական խախտումներ են արձանագրվել։ Հարկային այս գրոհը կանխելու համար Քոչարյանի շրջապատի որոշ հեղինակավոր պաշտոնյաներ փորձել են նեղ միջավայրում հանդիպում «պոկել» երկրի այսօրվա ղեկավարությունից, սակայն ո՛չ նախագահը, ո՛չ վարչապետն ընդառաջ չեն գնացել այդ ցանկությանը։

Դիտվել է՝ 6419

Մեկնաբանություններ