Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արտա­քին քա­ղա­քա­կա­նու­թ­յուն «քու­չի» մա­կար­դա­կով

Արտա­քին քա­ղա­քա­կա­նու­թ­յուն «քու­չի» մա­կար­դա­կով
19.05.2020 | 00:28
Դիտվել է՝ 65132

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ