Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սև համրիչ

Սև համրիչ
16.05.2024 | 21:13

Մի համրիչ ունեի`

ոսոխից մնացած:

Սև էբոնիտից էին հատիկները,

մզկիթի սոխաձև գլխիկ ուներ

և երկու մինարեթ:

Չձգեցի նրան,

կախեցի մի ծառից,

որ երկնավորը ների նրա տիրոջը,

եթե կարող է…

Գագիկ Սարոյան

Դիտվել է՝ 4716

Մեկնաբանություններ