Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հար­կա­տու­նե­րի հաշ­վին՝ հար­կա­տու­նե­րի դեմ

Հար­կա­տու­նե­րի հաշ­վին՝  հար­կա­տու­նե­րի դեմ
29.06.2020 | 23:33
Դիտվել է՝ 40017

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ