Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Սա­մա­սու­դից» ճո­ղոպ­րե­լու ժա­մա­նա­կը

«Սա­մա­սու­դից» ճո­ղոպ­րե­լու ժա­մա­նա­կը
12.05.2020 | 00:10
Դիտվել է՝ 33365

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ