Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՀՀ կա­ռա­վա­րու­թ­յան պա­տաս­խա­նը ինք­նա­մե­կու­սա­ցած աղ­քատ­նե­րին

ՀՀ կա­ռա­վա­րու­թ­յան պա­տաս­խա­նը ինք­նա­մե­կու­սա­ցած աղ­քատ­նե­րին
07.04.2020 | 00:11
Դիտվել է՝ 31101

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ