«Խաղաղության համաձայնագրի տեքստի 80-90 տոկոսը, արտգործնախարարի՝ ինձ տրամադրած տեղեկություններով, արդեն համաձայնեցված է»,- Բաքվի վերահսկողությանն անցած Շուշիում հայտարարել է Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը։ Նա հավելել է, որ Հայաստանին ստիպել են տեքստից հեռացնել Արցախի վերաբերյալ դիրքորոշումն ու տերմինաբանությունը, ինչը ճանապարհ բացեց կարգավորման գործընթացի հետագա զարգացման համար։ Միևնույն ժամանակ, ըստ Ալիևի, «երկու հարց բաց է մնում»։                
 

Իսկ պաշտոնական Երևանը թիթեռ է նկարում

Իսկ պաշտոնական Երևանը թիթեռ է նկարում
21.03.2023 | 21:28

Ս/թ մարտի 16-ին Մոսկվայում կայացած Ռուսաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միության համագումարում ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարեց.

«…չնայած աշխարհաքաղաքական դասավորությունների բարդությանը, բոլոր երկրները համաձայն են կառուցել Դաղստան-Ադրբեջան-Իրան երթուղին»:

Տրանսպորտային միջանցքի կառուցման աշխատանքներն արագացնելու նպատակով նա հընթացս գործարարներին կոչ արեց միջոցներ ուղղել «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի կառուցմանը, որն Իրանի տարածքով կապահովի տրանսպորտային կապը Ռուսաստանի և Հնդկաստանի միջև:

Մեծ տեղաշարժերի ֆոնին ինչո՞վ է զբաղված Երևանը:

Ընդամենը թիթեռ նկարելով:

Երկրի ապագայի համար բախտորոշ խնդրի առնչությամբ Մոսկվայի և Թեհրանի հետ աշխատել-պայմանավորվելու փոխարեն, հիմա էլ «խաղաղության օրակարգ» թղթի կտորը պարացնելու հանգույն, Նյու-Դելիին է խնդրում «Հյուսիս-Հարավ»-ն անցկացնել Հայաստանով:

Պաշտոնական Երևանը մի՞թե չգիտե` Հնդկաստանը որքան էլ, հիշյալ «մեծ նախաձեռնությունում» կարևոր դերակատարություն ունի, այնուամենայնիվ` ո՛չ որոշիչ` Հարավային Կովկասին առնչվող հարցերում:

Հետևապես, անհրաժեշտ է պայմանավորվել ա՛յլ «խաղացողների» հետ:

Որքան էլ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը տարբեր ձևաչափերում հնդիկ գործարարներին ու պաշտոնատար անձանց վստահեցնի.

« Հայաստանը հնարավորություն ունի թե´ ավտոմոբիլային տրանսպորտով և թե´ երկաթուղային ճանապարհով մուլտիմոդալ բեռնափոխադրումներ իրականացնել ոչ միայն Ռուսաստան, այլ նաև Եվրոպա»,- և պատրաստակամություն հայտնի աջակցելու գործընթացին, և օժանդակելու տրանսպորտային ուղու կազմակերպմանը, փաստը մեկն է.

«Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքն ու դրա մաս կաղմող Պարսից ծոց-Սև ծով մուլտիմոդալ բեռնափոխադրումներ իրականացնող միջանցքը ժամանակի հետ դադարում է դիտարկվել որպես հաղորդակցական ուղի, որը պետք է իրականացվի Հայաստանի տարածքով:

Իսկ նման իրողությունը ևս մեկ անգամ գրանցում է` լուրջ պարտություն:

Իշխանությունը բռնազավթած «թավիշների» հերթական ցավալի պարտությունը:

irates.am

Դիտվել է՝ 10020

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ