Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ոմանք մի ձեռքը թողած են փախչում, ոմանք խրվում են երկու ոտքով

Ոմանք մի ձեռքը թողած են փախչում, ոմանք խրվում են երկու ոտքով
08.12.2017 | 05:28
Դիտվել է՝ 8315

Մեկնաբանություններ