Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

5000-դրամանոց ընտրության հանապազօրյա պտուղը

5000-դրամանոց ընտրության հանապազօրյա պտուղը
22.11.2016 | 01:00
Դիտվել է՝ 5108

Մեկնաբանություններ