Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Տրոյական ձին»՝ Եվրոպայի դարպասի մոտ

«Տրոյական ձին»՝  Եվրոպայի  դարպասի մոտ
15.07.2016 | 02:21
Դիտվել է՝ 4102

Մեկնաբանություններ