Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Дно пройдено!

Дно пройдено!
30.04.2024 | 20:54

Բերել եմ մի հրաշքի` գզգզվածության աստվածուհի, անգիտության ռահվիրա, ստրկամտության Ապոլոն, լրիվ նիկոլ։
Իմացա, որ կրթություն էլ չունի, իսկը իրա շեֆի պես։
ՈՒ էս անլվա կնիկը, որին ոչ ոք չի ճանաչում բացի իրա տնեցիքից, կարա ռեխը բացի ու Հայ Եկեղեցուն ու հոգևորականությանը անպատվի:
էս ու՞ր հասանք, էս ի՞նչ дно իջանք:
էս ով ա՞ , մեկը գոնե գիտի՞:
Ի դեպ, էն նզովքի ժամացույցն արդեն միացել ա, դրանից փախնել չկա:
Լսե՛ք, գրե՛ք, քոմենթե՛ք

Հռիփսիմե ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2207

Մեկնաբանություններ