Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ մեյմունները դահլիճ են լցնում

Երբ մեյմունները դահլիճ են լցնում
30.04.2024 | 12:16

Սապլյակը խոսում է սապլյակությունից, ագենտը խոսում է ագենտությունից, քպ-ն խոսում է ստից ու կեղծիքից, նիկոլն էլ խոսում է հայրենասիրությունից։

Սրանք սաղ կեղծ են, ֆեյք՝ իրենց սատարողների պես, դիշովի՝ իրենց հումորների պես, անգարգետ՝ իրենց էլեկտորատի պես։

Երբ մեյմունները դահլիճ են լցնում, իսկ ստախոսները՝ մանդատներ ստանում, արդյունքը լինում է էս։

Արամ Գևորգյան

Դիտվել է՝ 1957

Մեկնաբանություններ