Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

Սերժ ԿԱՆԱՅԱՆ. Բաց նամակ զույգ կաթողիկոսներին կամ ընդդեմ հոգևոր «անառակության»

Սերժ ԿԱՆԱՅԱՆ. Բաց նամակ զույգ կաթողիկոսներին կամ ընդդեմ հոգևոր «անառակության»
03.05.2014 | 12:31

Վաղուց հասունացել է ժամանակը, որ Հայ եկեղեցու երկու աթոռները միանան ու եպիսկոպոսաց ժողով հրավիրեն այն խնդրով, որը նրանց ավելի խոցելի է դարձնում: Խոսքը հոգևորականների աշխարհիկացմանն է վերաբերում: Դրա պատճառներից մեկն էլ կուսակրոնության նորմն է: Հոգևորականները նման կարգավիճակ ունենալու որոշում են ընդունում տակավին երիտասարդ հասակում, իսկ ավելի հասուն տարիքում շատերը հասկանում են, որ ի վիճակի չեն, բառի բուն իմաստով, կուսակրոն մնալ: «Տակից» չգործելու և ուրիշի կանանց վրա աչք չտնկելու համար հարկ է, որ հանվի այդ արգելքը՝ ցանկության դեպքում: Ի վերջո, առաջին կաթողիկոսները կուսակրոն չեն եղել, այդ երևույթը մտցվել է եկեղեցապատկան հողերը ամուսնացյալ կաթողիկոսների զավակների միջև չկիսելու ու բաժան-բաժան չանելու մտահոգությամբ: Սակայն դա այսօր արդեն ժամանակավրեպ է: Կուսակրոնության հետևանքների մասին դեռևս անցյալ դարի սկզբներին լավագույնս գրել է Էջմիածնի միաբան Բենիկ Ծ. Վարդապետ Եղիազարյանը՝ «Կուսակրոնությունը անառակություն է» հոդվածում: Նա բացահայտ հայտարարել է՝ կուսակրոնությունը հակաբնական է և անառակության աղբյուր: Նաև նկարագրել է, թե ինչպես են բնական պահանջներ ունեցող հոգևորականները մարմնավաճառների ընդունել ու անգամ վեներական հիվանդություններով վարակվել: Իսկ Էջմիածնի միաբանից ավելի լավ էլ ո՞վ կարող էր վիճակը ներկայացնել: Ժողովրդական խոսքով ասած՝ «յարան տիրոջն է ցավ տալիս»:

Դիտվել է՝ 2090

Մեկնաբանություններ