Տնտեսական դաշտում «Հյուսիս-Հարավ» երկաթուղու կառուցման ծրագիրը 2008-ից եղել և մնում է կարևոր և հետաքրքիր թեմաներից մեկը։ Բնականաբար, այս ծրագրի շուրջ տարաձայնություններն ու տարակարծություններն անխուսափելի են, քանի որ դեռ խորհրդային ժամանակահատվածում քննարկվել է «Հյուսիս-Հարավ» երկաթուղու կառուցման ծրագիրը։ Հետաքրքրական է, որ, փորձագետների կարծիքով, խորհրդային ժամանակներում այն իրականություն չի դարձել, քանի որ ծախսերն ավելի մեծ են եղել սպասվելիք շահույթից։ Չնայած այս ամենին, վերջերս տրանսպորտի և կապի նախարարությունը հայտարարեց, որ պայմանագիր է կնքվել «Rasia SZE» ընկերության հետ շինարարության նպատակով տեխնիկական ուսումնասիրություն իրականացնելու համար։ Որոշ լրատվամիջոցների պնդմամբ` «իրականում նման կազմակերպություն գոյություն չունի», այն ընդամենը թղթի վրա է։ Ի վերջո, այն կա՞, թե՞ ոչ։ Խնդիրը փորձեցինք ճշտել տրանսպորտի և կապի նախարար ԳԱԳԻԿ ԲԵԳԼԱՐՅԱՆԻՑ։ Նախարարը բարեհամբույր ողջունեց մեզ, բայց առանց լսելու ասաց.
-Հարցին չեմ պատասխանի։
-Ինչո՞ւ։
-Հենց էնպես։
-Հենց էնպեսը ո՞րն է։
-Այդպես եմ ուզում, իմ իրավունքն է, չէ։՞
-Իրավունքն էլ նաև Ձեզ հարց ուղղելն է։ Հետևապես, ըստ որոշ լրատվամիջոցների, «Rasia SZE» ընկերություն իրականում գոյություն չունի, ի՞նչ կասեք այս առումով։
-Կան հստակ կազմակերպություններ, որոնք սկսել են «Հյուսիս-Հարավ» երկաթուղու շինարարական աշխատանքների տեխնիկական ուսումնասիրությունները։ Նրանց իրականացրած աշխատանքները գոհացուցիչ են։ Ցանկացած ոք կարող է ինտերնետով ճշտել այդ կազմակերպությունների անունները։ Մենք նրանց վստահում ենք։
-Մի երկու կազմակերպությունների անուններ որ խնդրեմ, կասե՞ք։
-Այս պահին չեմ հիշում, սակայն նորից եմ կրկնում` կարող եք ինտերնետով ճշտել։
Ճեպազրույցը` Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆԻ