Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մաեստրո Սորոսն ու «Փոքրիկ սորոսիկներ» համույթը

Մաեստրո Սորոսն ու «Փոքրիկ սորոսիկներ» համույթը
12.07.2019 | 00:56
Դիտվել է՝ 18513

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ