Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մի ձեռ­քով դե­ղում են, մյու­սով` ե­ղում

Մի ձեռ­քով դե­ղում են, մյու­սով` ե­ղում
29.11.2019 | 01:45
Դիտվել է՝ 24388

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ