Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«MOTION TIME»-ային վրիպակներ

 «MOTION TIME»-ային վրիպակներ
30.05.2012 | 23:47

Հարգելի՛ գովազդատուներ: Եթե ցանկանում եք, որ ձեր կազմակերպություը գովազդվի Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետություից բերված ավտոբուսների վրա, դիմեք մեզ: «MOTION TIME» ընկերություը շատ որակով կիրականացնի այդ առաքելություը: Կեցցե՛ հայ-չինական բարեկամություը:

Արտաշես ԹԱԴԵՎՈՍՅԱՆ
Լուսանկարը` հեղինակի

Դիտվել է՝ 23363

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ