Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ ու­ղեղ­նե­րում հո­սանքն ան­ջատ­վում է, դրու­թ­յան տեր է դառ­նում մո­մը

Երբ ու­ղեղ­նե­րում հո­սանքն ան­ջատ­վում է, դրու­թ­յան տեր է դառ­նում մո­մը
21.02.2020 | 00:17
Դիտվել է՝ 31827

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ