Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Թավ­շե ա­ռա­ջըն­թա­ցի դա­րա­կազ­միկ թռիչ­քը

Թավ­շե ա­ռա­ջըն­թա­ցի դա­րա­կազ­միկ թռիչ­քը
22.05.2020 | 00:19
Դիտվել է՝ 49559

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ