Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խեղդվողի ղադրը ձայն փախցնողները չեն իմանա

Խեղդվողի ղադրը ձայն փախցնողները չեն իմանա
31.03.2017 | 09:34
Դիտվել է՝ 4779

Մեկնաբանություններ