Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Մարդ կա` ելել է շալակն աղքատի…»

«Մարդ կա` ելել է շալակն աղքատի…»
03.12.2010 | 00:00

-Միասին ենք գտել, ուրեմն կիսենք «եղբայրավարի»:

Դիտվել է՝ 5178

Մեկնաբանություններ