Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հակաքարոզչություն, որ վերածվում է քարոզչության

Հակաքարոզչություն, որ վերածվում է քարոզչության
25.08.2024 | 19:19

Բարդ է հաղթել քարոզչական պայքարում, երբ հասարակության զգալի մասին շատ ավելի են հետաքրքրում շորտիկները, կուպալնիկները, կծած կարկանդակները և այլն: Ոմանք նման դրվագները տարածում են որպես հակաքարոզչություն: Կարծում եմ՝ ում նման կապիկությունները դուր են գալիս, շարունակելու են դուր գալ, ում համար ամոթալի են և տգեղ, վաղուց արդեն իրենց գնահատականը տվել են, ում համար ծիծաղելի են, շարունակելու են ծիծաղել: Սա այն դեպքում, երբ մուտանտը, հազարավոր զոհեր տալով, երկիրը տարել է պլանավորված պարտության, և կանգնեցրել կործանման եզրին: Կենցաղային օրինակ բերեմ. եթե կանգնած եք անդունդի եզրին, և որևէ մեկը ձեզ ցանկանում է հրել, ձեզ շատ է՞ հետաքրքրելու, թե նա ինչ է հագել, ինչ է ուտում և ինչ է քշում: Ես իմ տեղը պատասխանում եմ՝ ինձ չի հետաքրքրի:

Արամ Աբաջյան

Դիտվել է՝ 1489

Մեկնաբանություններ