Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ռոսլին» արվեստի հանդեսի նոր համարը

«Ռոսլին» արվեստի հանդեսի նոր համարը
06.03.2024 | 22:07

Լույս է տեսել «Ռոսլին» արվեստի հանդեսի նոր համարը, որը կարող եք ընթերցել այս հղումով։

Դիտվել է՝ 7673

Մեկնաբանություններ