2022 թվականի փետրվարին ՈՒկրաինայում ռազմական գործողությունների սկզբից մինչ օրս 57 երկրի 494 ընկերություն հայտնվել է ԱՄՆ-ի երկրորդական պատժամիջոցների տակ Ռուսաստանի հետ կապերի համար՝ ասել է Ռուսաստանի միջազգային հարաբերությունների խորհրդի տնօրեն Իվան Տիմոֆեևը։ Ղրղզստանում նման սահմանափակումների է ենթարկվել 10 ընկերություն, Մոլդովայում՝ 8, Բելառուսում՝ 7, Ղազախստանում՝ 4, Հայաստանում՝ 3, Ադրբեջանում՝ 2, Վրաստանում և Տաջիկստանում՝ մեկական ընկերություն։               
 

Հեռուստագովազդը «կերավ» հեռուստադիտողին

Հեռուստագովազդը «կերավ» հեռուստադիտողին
18.06.2024 | 09:23

Միսն առանց ոսկորի չի լինում, հեռուստատեսությունը՝ առանց գովազդի։ Սակայն, երբ մսավաճառի տված մսի մեջ ոսկորն ավելի շատ է լինում, քան միսը, մսավաճառին ասում ես՝ ինձ շան տեղ ե՞ս դրել, այսքան ոսկոր տալով։ Հայաստանի հեռուստաընկերությունները դիտողներին գովազդախեղդ են անում իրենց գովազդային դադարներով։ Իրականում այդ դադարներն այնքան մեծ ու հաճախ են, որ դադարները դրանց արանքում ցուցադրվող հաղորդումներն են։ Հեռուստաֆիլմերի մեջ իբր թաքնված, իրականում բացահայտ, կարելի է ասել՝ զռռացող գովազդ են հրամցնում, օրինակ, ֆիլմում գործող անձինք ինչ-որ ֆիրմայի պիցցա են ուտում, պիցցայի անվանումն էլ հեռուստադիտողի աչքն են խոթում մեծ պլանով։ Պետական բյուջեից մեծ ռոճիկներ ստացող հեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի անդամները ինչո՞ւ չեն նկատում հեռուստաընկերությունների կողմից ներկայացվող գովազդի խախտումները։

Ոսկան Սարգսյան

Դիտվել է՝ 4000

Մեկնաբանություններ