ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

Ապո­կա­լիպ­սիս

Ապո­կա­լիպ­սիս
24.03.2020 | 00:11
Եր­բեմն թվում է` դա­ռը ե­րազ է, կարթ­նա­նանք, ու ա­մեն բան այլ կլի­նի: Բայց` չէ՛, դա­ժան ի­րա­կա­նու­թյուն է, որ հան­կար­ծա­կի թա­կեց մարդ­կու­թյան դու­ռը, ինչ­պես և ար­ձա­նագր­ված է` կլի­նի միան­գա­մից, ոչ ոք չի ի­մա­նա, ով կտու­րին է, թող չիջ­նի… ով տանն է, դուրս չգա: Մո­տա­վո­րա­պես:
Ա­պո­կա­լիպ­սի՞ս: Ա­յո: Սա­կայն ի­րա­կա­նում մար­դու հան­դի­պու­մը ինքն իր, իսկ թե ա­վե­լի ստույգ` իր Աստ­ծո հետ, դեմ առ դեմ, ար­ժեք­նե­րը դաս­դա­սե­լու, վե­րարժևո­րե­լու հա­մար:
Իսկ ու՞ր մնաց վի­րու­սի ար­հես­տա­կան տա­րած­ման թեո­րիան։ Այս­տեղ` մեր կող­քին, սա­կայն «զրո» նշա­նա­կու­թյամբ, ո­րով­հետև, որ­քան էլ կեն­սա­բա­նա­կան լա­բո­րա­տո­րիա­նե­րը, հա­մաշ­խար­հա­յին է­լի­տա­յի նա­խագ­ծում­նե­րը նպա­տա­կա­յին, հետևո­ղա­կան են, այ­նու­հա­դերձ, սա Աստ­ծո ծրա­գիրն է նախ և ա­ռաջ, և մենք դա պետք է հաս­կա­նանք։ Մար­դը չէր ե­կել աշ­խարհ, որ կա­ռու­ցեր Բա­բե­լո­նյան աշ­տա­րակ­ներ ու տա­ճար­ներ, որ ան­գամ հոգևոր տա­ճար­նե­րի հիմ­քում դներ «չեռ­նակ­նիշ­կան», որ Մի­քե­լան­ջե­լոն ստեղ­ծեր մարդ­կա­յին միտք ու տա­ղան­դից բարձր Սիքս­տի­նյան կա­պել­լա, ո­րի ա­ռաջ համ­րա­նում է նույն մար­դը, սա­կայն ինչ-որ մի պա­հի պարզ­վեր, որ նա միա­սե­ռա­կա­նու­թյան հա­կու­մներ է ու­նե­ցել, որ իր տա­ղան­դը նա ձեռք է բե­րել մե­ռած մարդ­կանց մար­մին­ներն ու­սում­նա­սի­րե­լիս, «ա­նա­տո­մի­կու­մում»… ուր աստ­րալ նույն­քան ա­հար­կու է, որ­քան իր՝ Սիքս­տի­նյան կա­պել­լան, որ Ի­տա­լիա­յում շատ ա­վե­լի վատ է, ո­րով­հետև այն աշ­խար­հի կուլտ-կենտ­րոնն է, ար­վես­տի բարձ­րա­կետ, ո­րը սա­կայն շատ քիչ է օգ­նե­լու, երբ մար­դը հի­վանդ է ու գնում է դեպ Աստ­ված. ո­րով­հետև մեծ ար­վես­տի մեջ մեծ հպար­տու­թյուն կա, Ի­տա­լիան կա­թո­լիկ­նե­րի ու հոգևոր­նե­րի կենտ­րոնն է, բայց Պա­պը վեր­ջերս գրե­թե ող­ջու­նում էր նույն միա­սե­ռա­կան­նե­րի միու­թյու­նը, իսկ կա­թո­լիկ ե­կե­ղե­ցու բար­քե­րը վեր են մեր քն­նարկ­ման թե­մա­նե­րից:
Պետք է մի պահ ժա­մա­նակ գտ­նել, ինք­նա­մե­կու­սա­նալ, նա­յել այդ ա­մե­նին անց­քից, տես­նել մարդ­կու­թյան այ­սօր­վա վի­ճա­կը, տես­նել աշ­խար­հի ա­մա­յի քա­ղաք­նե­րը, հա­ճույ­քի ու ժա­ման­ցի վայ­րե­րը ու հարց­նել` որ ի՞նչ:
-Որ... ու­նայ­նու­թյուն ու­նայ­նու­թյանց:
Կհաղ­թա­հա­րի՞ մարդ­կու­թյու­նը այս գե­րա­գույն ճգ­նա­ժա­մը: Դժ­վար է ա­սել, ո­րով­հետև թե կեն­սա­բա­նա­կան խաղն ու վի­րու­սի տա­րա­ծումն է ան­չափ գրա­գետ կազ­մա­կերպ­ված, թե Աստ­ված է սպա­սում դրա «ար­դյուն­քնե­րին» այն հան­գույն, թե կգտն­վի աշ­խար­հի վրա հա­վատք, ին­չը հա­մա­տա­րած չգտն­վեց Ջր­հե­ղե­ղի, Սո­դոմ-Գո­մո­րի ժա­մա­նակ, բա­ցա­ռյալ Նո­յի ու Ղով­տի: Ո­րոնց բջ­ջի վրա էլ կա­ռուց­վեց աշ­խար­հի հա­ջորդ է­տա­պը, բայց, ինչ­պես տես­նում ենք, մար­դը չսո­վո­րեց ի­րեն տր­ված դա­ռը դա­սը:
Կեն­սա­բա­նա­կան այս մեծ խա­ղը սկ­սած է­լի­տան մտա­ծում է` ինչ կա որ, ե­ղել է ա­ռա­ջին հա­մաշ­խար­հա­յին, որ­քան եր­կիր, որ­քան զին­վոր «վեր­ջա­ցան», էա­կան չէ, աշ­խար­հը վե­րա­բաշխ­վեց: Նույ­նը` ֆա­շիզ­մը, մարդ­կա­յին դարչ­նա­գույն ժան­տախ­տի, ոչ վի­րու­սի տես­քով տա­րած­վեց այն ¥հի­մա չգի­տես` դա՞ էր ա­վե­լի դա­ժան, թե՞ այս կո­րո­նա­վի­րու­սը¤, ցն­ցեց, բա­ժա­նեց աշ­խար­հը նո­րո­վի… որ­քա՞ն մարդ մա­հա­ցավ. ինչ էա­կան է` այդ հաշ­վար­կը չէր ար­ված մարդ­կա­յին կյան­քե­րի վրա, ար­ված էր ռե­սուրս­նե­րի ու ազ­դե­ցու­թյան գո­տի­նե­րի վրա:
Հաս­կա­նա­լի է` այ­սօր վի­րու­սը տա­րա­ծող­նե­րը վակ­ցի­նան էլ ու­նեն, կա­րող են ան­վերջ պաշտ­պան­վել: Բայց կա մեկ «նո». Գիրքն ա­սում է` վեր­ջին օ­րե­րին լի­նե­լու են կա­տակ­լիզմ­ներ, երկ­րա­շար­ժեր, տեղ-տեղ ջր­հե­ղեղ­ներ, ա­սել է` խա­ղի Տե­րը մեկ ու միակն Աստ­ված է:
«Պայ­մա­նա­վոր­վե՞լ» են վի­րու­սա­ման­նե­րը Աստ­ծո հետ: Ի­հար­կե` ոչ: Ե­թե ոչ հա­կա­ռա­կը. Աստ­ված ա­ռա­ջինն անց­նե­լու է նրանց դռ­նե­րով…. հա­վատք ո­րո­նե­լիս:
Իսկ վի­ճա­կը, ի­րա­կա­նում, այն­քան էլ կա­տաս­տոր­ֆիկ չէ այն ա­ռու­մով, որ «հա­վատք» գտն­վե­լու դեպ­քում, ել­քը չի լի­նե­լու այն­պի­սին, ինչ­պի­սին «գծել» է հա­մաշ­խար­հա­յին է­լի­տան, լի­նե­լու է` ԱՅԼ:
Քն­նենք մեզ գո­նե այս օ­րե­րին` ո­րո­նու՞մ ենք մենք Աստ­ծուն. նրա տա­ճա­րում ենք, թե՞ սպա­սում ենք օգ­նու­թյուն դր­սից, մար­դուց, այլ երկ­րից, քա­ղա­քա­կան իշ­խա­նու­թյու­նից։
Որն էլ մեր դեպ­քում, Աստ­ված տվել, չի խնա­յել, ոչ միայն ա­հա­վոր ան­հա­վատ ու հե­թա­նոս, ան­գամ շատ դեպ­քե­րում` սր­բա­պիղծ է:
Գլու­խը քա­րը, մեր տա­ճա­րը մեր ներ­սում է, այն­տեղ պետք է վա­ռենք հա­վատ­քի մեր մո­մե­րը:
Կար­մեն ԴԱՎ­ԹՅԱՆ
Դիտվել է՝ 6716

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ