Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հարստացնենք ազգային... ջոջերի բյուջեն

Հարստացնենք ազգային... ջոջերի բյուջեն
31.07.2009 | 00:00

-Քոբուլե՜թի, Քոբուլե՜թի, մեզ Սևանում էլ վատ չեն կլպում։

Դիտվել է՝ 6792

Մեկնաբանություններ