Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՖՐԱՆՍԻԱԿԱՆ ԴԵՄԱԳՈԳԻԱ

ՖՐԱՆՍԻԱԿԱՆ ԴԵՄԱԳՈԳԻԱ
22.03.2011 | 00:00

-Հանուն Լիբիայի ճնշված ժողովրդի, կրա՛կ։

Դիտվել է՝ 4121

Մեկնաբանություններ