Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Իսկ դու կո­կիկ հագ­ն­վա՞ծ ես մտել բան­ջա­րա­նոց

Իսկ դու կո­կիկ հագ­ն­վա՞ծ ես մտել բան­ջա­րա­նոց
26.05.2020 | 00:15
Դիտվել է՝ 37245

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ