Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Զար­գաց­նում ենք մանր ու մի­ջին բիզ­նե­սը

Զար­գաց­նում ենք մանր ու մի­ջին բիզ­նե­սը
13.09.2019 | 00:18
Դիտվել է՝ 19633

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ