Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Իշխանափոխության մեխանիկա

Իշխանափոխության մեխանիկա
09.07.2019 | 01:05

Երեկ՝ սղոցող, այսօր՝ գահակալ,
այսօր՝ գահակալ, վաղը՝ սղոցող,
նույնն է սղոցը, նույնն է և գահը,
դերերն են տարբեր:

Դիտվել է՝ 17803

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ