Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կերած-խմած Քյորփա քյոփօղլին ու սոված-ծարավ ազիկները

Կերած-խմած Քյորփա քյոփօղլին ու սոված-ծարավ ազիկները
28.03.2017 | 11:02
Դիտվել է՝ 6675

Մեկնաբանություններ