Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երկուսն էլ «բացառիկ» են

Երկուսն էլ «բացառիկ» են
27.09.2013 | 00:33

-Բայց դու ո՞վ ես, է՛:
-Բա դո՞ւ ով ես:
-Չէ, ասա տեսնեմ` դո՞ւ ով ես:

Դիտվել է՝ 2697

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ