ՀԱՊԿ-ի վերլուծական ծառայությունը գործում է շուրջօրյա և ուշադիր հետևում է Կուրսկի շրջանում իրավիճակի զարգացմանը՝ հայտնել են ռազմական դաշինքի մամուլի ծառայությունից։ Կազմակերպությունը խոստացել է սահմանված ժամկետում իրականացնել բոլոր անհրաժեշտ ընթացակարգերը՝ Ռուսաստանի կողմից ռազմական օգնության խնդրանքի դեպքում, սակայն մինչև օրս Կուրսկի շրջանում ստեղծված իրավիճակի առիթով Ռուսաստանի կողմից նման դիմում չի եղել։                
 

Տրանսպորտային «երգ երգոց» (Տվեք իմ «գժի թուղթը»)

Տրանսպորտային «երգ երգոց» (Տվեք իմ «գժի թուղթը»)
11.05.2012 | 00:00

«Կապիկն ընդօրինակեց բոլոր կենդանիների հատկությունները և դրանք համադրելով դարձավ մարդ բանական»։


Վարուժան ՆԱԼԲԱՆԴՅԱՆ, «Զրկանքները»

ՄԻ ՆԱՄԱԿԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ

(նախավարժանք)

Եվ ահա, կրկին ի հայտ գալով հանրային շահի պաշտպանության դիրքերում, նամակ եմ հղում պատկան ատյաններին ղշի թևով, ստանում պատասխան բայղուշի թոթովանքով:

«Քաղ. Վ. Առաքելյանին.

ՀՀ նախագահին հասցեագրված Ձեր դիմումը ՀՀ նախագահի վերահսկողական ծառայությունից ուղարկվել է Երևանի քաղաքապետարան քննարկման համար:

Հայտնում եմ, որ արդեն ավարտվել են Երևանի ներքաղաքային վերգետնյա ուղևորատար տրանսպորտի նոր երթուղային ցանցի մշակման աշխատանքները, որոնց ընթացքում քննարկվել են նաև Աջափնյակ վարչական շրջանի բնակչության տրանսպորտային սպասարկման բարելավման հարցերը:

Արդյունքում գտնվել է նպատակահարմար գործող միկրոավտոբուսային թիվ 46 երթուղին թողնել որպես միկրոավտոբուսային, իսկ Աջափնյակ վարչական շրջանի տարածքով անցնող և մայրաքաղաքի կենտրոնի և տարբեր թաղամասերի հետ կապն ապահովող մի շարք միկրոավտոբուսային երթուղիներ (թթ. 18, 52, 62, 87, 114) փոխարինել ավտոբուսային երթուղիներով, ինչպես նաև կազմակերպել նոր թիվ 55 ավտոբուսային երթուղի (Հայ-բելառուսական Ա/Կ,16-րդ թաղամաս):

Նոր երթուղային ցանցի ներդրման գործընթացի շրջանակներում կկազմակերպվի վերը նշված երթուղիների աշխատանքը, ինչի արդյունքում զգալիորեն կբարելավվի Աջափնյակի բնակչության տրանսպորտային սպասարկման վիճակը»:

Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության պետ

Հ. Նավասարդյան, 24.02.2012 թ.


«Գտնվել է նպատակահարմար»։ Այո՜։

Սույն պատասխանն ստանալուն պես սուրացի բուժզննման: Եղա հոգեբույժի մոտ: Այցելեցի գուշակին: Երեք օր (ու չորս գիշեր) ապաշխարեցի գազանանոցի կապիկների տարածաշրջանում: Վերընթերցեցի «Վարպետն ու Մարգարիտան»:

Սակայն, երբ հոգեբույժը, գուշակն ու կապիկների կոհորտան համոզեցին, որ լիարժեք առողջ եմ, և միակ խնդիրը հանրային բոցավառ զգացողությունս է, պարզորոշվեց, որ, այո՛, Երևանի քաղաքապետարանում ափեափ են զարկվում հանրային կարծիքը գլխիվայր շրջելու, 21-րդ դարի երևանաբնակ աննկուն ուղևորին էլ քթից բռնած զբոսանքի դուրս բերելու վերջնագրային խաղադրույքները:

Սակայն ամեն բանի մասին ըստ էության անզուսպ երգիծանքի շփոթում: ¥Չշփոթվեք, խոր շունչ քաշեք և պատկերացրեք, որ մայրաքաղաքի մետրոպոլիտենը միմյանց է կապել Երևանի հյուսիսն ու հարավը, արևելքն ու արևմուտքը: Շփոթվեցի՞ք: Բնական է: Զի ավելի շուտ օլիգոպոլիկը կանդամագրվի կոմկուսին, քան Երևանում տրանսպորտային մենաշնորհատեր կդառնա մետրոպոլիտենը: Միով բանիվ, խոր շունչ քաշեք և մտորեք` արժե՞ արտաշնչել):

Ի դեպ, վերոնշյալ թնջուկի վերաբերյալ մեկ ամիս առաջ մեկ անգամ էլ «թմբուկ զարկեցի»` էլ ավելի «դարդիման» նամակ հղելով քաղաքապետին: Նամակս պատվիրված էր: Ցասումս` իր հանրային կիզակետում, դիմելաձևս, այնուամենայնիվ, բարյացակամ և հուսալիցք: Իսկ քաղաքապետի պատասխանը մինչ օրս` չի՛ք:


ԿԱՊԻԿՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾԱՇՐՋԱՆՈՒՄ` ՀՈԳԵԲՈՒՅԺԻ ՈՒՂԵԿՑՈՒԹՅԱՄԲ

Ամենայն հավանականությամբ, թիվ 46 միկրոավտոբուսային երթուղին հեռահար ռազմավարական նպատակներ է հետապնդում:

Այն, մեկնարկից անմիջապես հետո, լցոնվում է ու նմանվում փնթի տանտիկնոջ բռնած թթվին, ուր մեկմեկու շալակն են ելել դդմիկն ու լոլիկը, սխտորն ու ձմերուկը: Այո, թիվ 46-ը լցոնված է հատկապես ուսանողներով, ովքեր շուրջ 40 րոպե, կիսապառկած, լավագույն դեպքում` համակուրսեցու ուսերին թառած, ուսումնական հաստատություն հասնելով, կոփվում են թե՛ մարմնապես, թե՛ հոգեպես: Եվ արդեն նրանց համար որևէ բարդույթ չի ներկայացնում կաշառասուն դասախոսը կամ հոգեորս դեկանը: Այս երթուղին, առհասարակ, գործում է «լավատեսական ողբերգության» սկզբունքով: Լքում ես այն, և իրականության բոլոր ստվերային կողմերը արևադարձային փայլ ու բույր են ստանում, կառավարությունը դառնում է հարազատ և սիրելի, Ազգային ժողովը` սրտամոտ և պաշտելի: Այսինքն, համակվում ես սոցիալական թունդ ամնեզիայով:

Այսպիսով, կա՛մ ես, որպես հանրային շահերի պաշտպան, պետք է համապատասխան բուժհաստատությունում հայտնվեմ (այսինքն` գժանոցում կամ որևէ սերիալում, որ նույնն է), կա՛մ բարոյահոգեբանական «տեխզննման» կանգնեն երթուղային բազարչիները: Լրջմիտ ընթերցողներիս հիշեցնում եմ, որ մարտի եմ ելել անհավասար պայմաններում։ Ես հանրային շահին թիկունք եմ կանգնում վասն հայրենյաց, ասել է թե` անշահախնդիր, տրանսպորտի վարչությունը ոտնահարում է հանրային շահը` պետական գանձարանից աշխատավարձ, պարգևավճար և այլն ստանալով:

Միով բանիվ, փորձենք լուծել սույն թնջուկը քայլ առ քայլ: Երթուղային միկրոավտոբուսների քանակով Երևանը տարիներ առաջ գերազանցում էր Թբիլիսիին և հավասարվում Մոսկվային։ Այսինքն` դեռ էն գլխից սա գերշահավետ բիզնես էր: ՈՒ սկսվեց մայրաքաղաքի «մեծ կքանստման, լայնաթափ գրկախառնման» դարաշրջանը: Սակայն եկավ այս խայտառակությանը վերջ տալու ժամանակը, ու պարզվեց, որ երևանցիների հույսերը` օղակաձև մետրոպոլիտեն ունենալու, համազոր են քսան տարում կոմունիզմ կառուցելու Նիկիտա Խրուշչովի երազանքին: Նիկիտուշկան, ինչպես պատմությունն է փաստում, երազախաբ եղավ: Մենք` նույնպես: Զի մետրոպոլիտենի կառուցման առաջին փուլի վերջն ազդարարող «Աջափնյակ» կայարանի վայրում կառուցվել է առանձնատների մի շենշող թաղամաս, բայց, չգիտես ինչու, «M» տարբերանշանը շարունակում է փայլատակել մայրաքաղաքի քարտեզներում:

Թող փայլատակի, իսկ մենք վերադառնանք ելման կետ: Այսինքն, քողազերծենք տրանսպորտային այս դիվախաղը: Այսպիսով, տիար Նավասարդյանն անվրդով պատասխանում է, որ մի շարք միկրոավտոբուսային երթուղիներ (թիվ 18, 52, 62, 87, 114) կփոխարինվեն ավտոբուսայինով: Սա` չորս ամիս առաջ։

Այ, հենց էստեղ է դռները կրնկակոխ բացում տրագիֆարսի սույն թատրոնը:

Սույն տրագիֆարսում նոր ու թարմ շարժակազմեր են երթևեկում թթ. 18-ում, 52-ում, 62-ում, 87-ում, 114-ում, թիվ 46-ում` խարխուլ հնոտիներ:

Այսպիսով, ո՞ր միկրոավտոբուսային երթուղին պիտի փոխարինվեր ավտոբուսայինով: Հասկացանք, անշուշտ, թիվ 46-ը: (Ի դեպ, ունկնդրեք ուշի ուշով, թիվ 18-ը նույնական է թիվ 46-ի հետ, ասել է թե` նրա մրցակիցն է, ինչպես նաև մրցակից է թիվ 19 ավտոբուսային երթուղին)։

Ինչո՞ւ է խնդիրը մնում ձայն բարբառո քաղաքապետարանի, որոտաձայն թնդում է ուղևորական բողոքի իններորդ ալիքը: Շատ պարզ. թիվ 18-ը քաղաքապետարանի հսկողության տակ է, թիվ 46-ը` ծանրաքաշ երթուղային գծատերերից մեկի:

Իր հերթին «Բոգդան» թիվ 19-ը ևս ուսանողական բնույթ ունի և ուղեգծում է միայն ուղևորափոխադրումային «պիկ» ժամերին, այսինքն` 7:30-ից 10:30-ը և 16:00-ից 18:00: Օրվա միջնամասում թիվ 19-ին սպասելը նույնն է, թե սպասել ձյունախառն անձրևի` ամռան տապին: Նույնն է շաբաթ և կիրակի օրերին, նույնն է ձմեռային և ամառային հանգստի պահերին և այլն:

Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Հ. Գ.- Ի դեպ, չինական ավտոբուսների բարիգալստյան հանդիսավոր արարողության ժամանակ քաղաքապետը վստահեցրեց, որ քաղաքացիների բողոքների և առաջարկությունների հիման վրա միկրոավտոբուսային երթուղագծերը կփոխարինվեն ավտոբուսայինով։

Արգո քաղաքապետ, ընդունեք վերոնշյալը որպես քաղաքացու բողոք, հրապարակագրի առաջարկություն, և պաղատում եմ` հապշտապ կարգավորեք խնդիրը:

Հակառակ դեպքում` տվեք իմ «գժի թուղթը»: Վավերացված մայրաքաղաքի ավագանու ձեռամբ: Ես դադար կառնեմ և անխռով կերթևեկեմ վիրտուալ հարթակներում: Այսինքն, ինձ այսուհետ կթվա, որ թիվ 46 միկրոավտոբուսը մետրոպոլիտենի լուսաշող վագոնն է, վրաս կքած ցենտանոց տերյանական փերի և այլն։

Ո՛ղջ լերուք:

Դիտվել է՝ 1550

Մեկնաբանություններ