Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Դեմոկրատական» թակարդ «հումանիտար» խայծով

«Դեմոկրատական» թակարդ «հումանիտար» խայծով
06.02.2018 | 01:18
Դիտվել է՝ 7791

Մեկնաբանություններ