Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արթուր ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ. Սոս Սարգսյանի մահվան բոթն ընկալեցի որպես «SOS» ազդանշան

Արթուր ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ. Սոս Սարգսյանի մահվան բոթն ընկալեցի որպես «SOS» ազդանշան
26.09.2013 | 23:30

Անասելի խոր կսկիծով ու ինձ ոչ բնորոշ նկատելի հուզականությամբ ընդունեցի Նահապետի՝ իմ պաշտելի Սոս Սարգսյանի մահվան բոթը: Հավանաբար ոչ նրա համար, որ պատիվ ու երջանիկ բարեբախտություն եմ ունեցել անձամբ ճանաչելու: Ուղղակի ... ուղղակի վերջին շրջանում միշտ վախեցել եմ այս կորստից: Սոս պապին ինձ համար ներկա մարմնացումն էր հայ մտավորականի հավաքական կերպարի: Սոս Սարգսյանի մահվան բոթն անբացատրելիորեն, զուտ ներաշխարհային զգացականությամբ, ընկալեցի որպես «SOS» ազդանշան՝ իրական հայ մտավորականության հետագա խղճի ու ճակատագրի համար:

Դիտվել է՝ 2261

Մեկնաբանություններ