Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արման ՄԵԼԻՔՅԱՆ. Անսխալական, ամենագետ ու ամենակարող առաջնորդի թեզը

Արման ՄԵԼԻՔՅԱՆ. Անսխալական, ամենագետ ու ամենակարող առաջնորդի թեզը
07.05.2013 | 22:58

Իրականությունն ու դրա վերաբերյալ մարդկանց բացարձակ մեծամասնության պատկերացումները էապես տարբերվում են միմյանցից: Դրա շնորհիվ է, որ մարդկանց գիտակցության կառավարումը, խարսխված լինելով նրանց մոտ իրականության սխալ ընկալման և այդօրինակ ընկալումից բխող չհիմնավորված սպասումների վրա, կարող է լուրջ և օգտակար գործիք լինել կառավարիչների համար: Հայաստանում վերջին մեկուկես տարվա ընթացքում տեղի ունեցած քաղաքական զարգացումները վերը ասվածի վկայությունն են: Շարքային մարդու համար իրավիճակն առավել ևս հղի է լուրջ հիասթափություններով հատկապես այն ժամանակ, երբ իր նախընտրած քաղաքական ուժը չունի իրականությունը գնահատելու համար անհրաժեշտ մասնագիտական ներուժ և ապավինում է բացառապես առաջնորդի անսխալական, ամենագետ ու ամենակարող լինելու թեզին, որի վիճարկումը գնահատվում է որպես ընդհանրական շահերի ու նպատակների հանդեպ կատարված աններելի դավաճանություն:

Դիտվել է՝ 2366

Մեկնաբանություններ