Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բոշան ի՞նչ գիտեր, թե ինչ է Շուշին

Բոշան ի՞նչ գիտեր, թե ինչ է Շուշին
09.05.2024 | 16:16

Հիմա հարեմում շրջում ես հուշիկ,

Չադրա են քաշել օրերիդ հուշին,

Քեզ բոշան ծախեց իր դրկից փաշին,

Բոշան ի՞նչ գիտեր, թե ինչ է Շուշին...

Կարո ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2999

Մեկնաբանություններ