Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՈՒմ ձեռ­քին է հս­կիչ խո­ղո­վա­կաշա­րը

ՈՒմ ձեռ­քին է հս­կիչ խո­ղո­վա­կաշա­րը
15.11.2019 | 01:01
Դիտվել է՝ 22948

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ